zondag 20 januari 2013

Tips tegen saaiheid op Tacx

Deze had ik nog beloofd. Een tijd geleden heb ik een aantal tips op Twitter gezet die helpen bij het overwinnen van saaiheid bij het trainen op de Tacx. Eerlijk gezegd heb ik er niet zo'n last van, maar ik lees te vaak op allerlei fora dat lotgenoten er wel last van hebben.




En zo kan ik nog wel even doorgaan. Om er nog maar een paar te noemen:
* Recent fiets ik meer tochten op de Google Earth kaart. Daar is echt heel veel op te zien, zowel op bekende als onbekende wegen. En je komt overal, over de hele wereld.
* Ik zet mezelf graag aan het denken over mezelf, over een vergadering die ik nog wil voorbereiden, over het opruimen van de zolder, over een interview als dat van Lance Armstrong. Het constante rondtrappen werkt mediterend en ik merk vaak na de training dat ik in mijn hoofd hard gewerkt heb / flink heb opgeruimd.

Mocht iemand nog meer tips hebben: ik houd me aanbevolen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten