woensdag 20 februari 2013

Evaluatie Januari 2013

Januari was qua training een prima maand. Ik heb kunnen vasthouden aan de geplande uren, en ben daar zelfs overheen gegaan. Ik merk wel dat het druk op allerlei dagelijkse bezigheden zet. Het is passen en meten met een fulltime baan en allerlei huiselijke bezigheden.




De lichaamscijfers zijn minder goed dan ik had verwacht. Gewicht is iets gedaald, en dat is goed. Maar de rest is constant gebleven. Blijkbaar zet de krachttraining minder zoden aan de dijk dan verwacht. Ik zag dat half januari al aankomen (vet was toegenomen, spieren waren afgenomen) en heb daarom in week 5 uitsluitend Tacxtrainingen gedaan.









Februari wordt een heel lastige maand qua trainen. De eerste week zijn er teveel zaken waar ik niet onderuit kan en dat gaat ten koste van trainingsuren. De tweede week zijn we op wintersport en de fiets gaat niet mee. Ik beschouw de eerste helft van februari daarmee maar als een rustperiode in de totale training. De tweede helft van februari als ook maart zal ik vol aan de bak moeten om vanaf april veel trainingskilometers buiten te kunnen maken. Mijn abonnement bij SonSport houdt dan op dus valt krachttraining en spinning weg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten