zondag 2 december 2012

Franse chaos

Stipt 0:00:00 uur zat ik helemaal klaar voor de inschrijving van La Marmotte 2013. Ik was gewaarschuwd dat het storm kon lopen. De eerste schermverversing bracht bij mij, als IT'er, het schaamrood op de kaken. "Teveel gebruikers" ..... Hallo, het is 2013, we doen al meer dan 50 jaar IT..... Refresh......Refresh..... ..... ......Refresh. En daar verscheen een scherm met mogelijkheid tot online-registratie. Maar het scherm was niet volledig gevuld. Refresh.....Refresh..... ..... .....Refresh. Warempel, daar was het scherm waarop ik naam, adres etc kon invullen. Gelukkig had ik die gegevens van te voren uit mijn hoofd geleerd (niks aan het toeval overlaten) en toen leek het in één keer snel te gaan. Ik kreeg zelfs een betalingsbevestiging.

Beetje jammer dat ik tot nog toe nog geen inschrijvingsbevestiging heb ontvangen. Op de site van SportCommunication staan al hele lijsten maar mijn naam staat daar niet tussen. Gisteren heb ik een mailtje in het Frans gezonden met vraag om bevestiging van mijn inschrijving. Nu is het even afwachten. Hopelijk is deze Franse chaos, zo ervaar ik dat, geen voorteken voor de tocht zelf.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten