zondag 4 november 2012

Het plan voor november

Afgelopen week heb ik twee maal gespind en dat is me goed bevallen. Het met beleid door het uur heen komen, gaat steeds beter. De plas water onder de fiets, die voorkom ik niet met deze vorm van beheersing. Na afloop van het uur heb ik dus altijd even wat dweilwerk. Dankzij het met verstand spinnen, slaag ik er wel in concreet aan de klimtechniek te werken. Spinnen is niet gemaakt voor mensen die van zitten houden. Met de juiste weerstand erop, die in de loop van de oefening naar believen mag worden aangedraaid, is het heerlijk om staand de benen te laten ronddraaien. Naar beneden duwend met het been dat voor gaat en naar boven trekkend met het been dat achter staat. Mooi in cadans, op het ritme van de muziek, de ademhaling zijn werk laten doen. Het is bijna hypnotiserend.

Mijn schema voor november pas ik zo aan dat twee maal Spinning erin zit. De combinatie met fitness erna, zet ik ook door. Daarnaast wil ik iets meer op de Tacx gaan doen. Voor nu kom ik uit op het volgende plan:



De Conconitest die ik vorige week geskipt heb, laat ik maar even zitten. In november zit ook al een Rosiertest. Ik ben benieuwd of er enige vordering zichtbaar is, waarbij ik meteen al opmerk dat het nog te vroeg is om er helemaal voor te gaan in zo'n test, Juli 2013 is nog ver (analoog aan "Parijs is nog ver").

Geen opmerkingen:

Een reactie posten